بپر ببینششششش ......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

عشقممم بپر اینجارو ببین خخخخخخ

 

http://media.msgplus.net/flashAnim/anim/b013.swf



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت12:47---10 دی 1393
ای خااااااااااااااک تو مخت تو باز فضولی کردی همه جا رو خوندی من اخر میزنم لهت میکنم اه پس ببین اگه پیجش قفل نیس حرفای منم ک بش زدم رو هم بخون تا سو سفاهم ها رفع بشه اصن ی چی دیگه ادمین باشگا هم همینه
پاسخ:خفه باوووووووووووو فضولی چیییییییییه؟؟؟؟؟؟ دیوانه فقط دستم خالی بود بیحوصله بودم اینا به چشمم افتاد خوندمش حالا مگه چی شده؟؟؟؟ پیجشم قفل بود اگه اعتماد نداشتم که الان ....... :| این بزغاله ادمین باشگاهه؟؟؟؟؟ بروبابا بزرگترین سایت رماننویسی ایران زمین مال این بزغالس؟؟؟ نه اشتبا میکنی..


nafas
ساعت18:43---9 دی 1393
وااااااااااااا کی گف سرکاری گفتم ترکاری بود (تکراری)خخخخخخخخخ
پاسخ:اهااااااااا خخخخخخ اره خو ملومه تکراری بوده چون اینو از تو پیجت تو 98تیا کش رفتم :| قبلا یکی دیگه داده بود بهت :| :/


nafas
ساعت9:07---7 دی 1393
عاششششقتمممم می توووووو
فقط ی ذره ترکاری بود خخخخورد تو ذوقت؟خخخخخخخ
پاسخ:منم عاشقتممممممممممممممم سرکاری نبود بابا عههههههههه....... نخیر نخورد تو ذوقم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ چهار شنبه 3 دی 1393 ساعـت 19:58 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |